Stara Mydlarnia: Na rynek warto patrzeć z perspektywy konsumenta

Autor: dlahandlu.pl 25 lutego 2019 14:25

Stara Mydlarnia: Na rynek warto patrzeć z perspektywy konsumenta Fot. materiały prasowe

Stara Mydlarnia rozwija sieć sklepów franczyzowych w Polsce oraz sieć dystrybucyjną za granicą, m.in. w Japonii, USA i Australii.

Mydła Starej Mydlarni były droższe od tych produkowanych masowo, ale okazało się, że za jakość klienci gotowi są płacić więcej.

– Kiedy już wyspecjalizowałam się w mydłach, zabrałam się za opracowywanie receptur kosmetyków naturalnych, tworząc apetyczne i zdrowe dla skóry produkty. Były to rozmaite peelingi, masła do ciała, olejki do masażu z dodatkiem ekstraktów roślinnych, płatków kwiatów: róży, lawendy, nagietka – wspomina początki działalności Sylwia Brzuska, właścicielka Starej Mydlarni.

Pomysł z kosmetykami, które były bliskie naturze okazał się strzałem w dziesiątkę. Sukcesywnie zwiększało się również portfolio firmy, by w 2014 roku wejść w segment pielęgnacji twarzy. Przybywało również sklepów pod szyldem marki i obecnie jest ich 30, ale wciąż część kosmetyków wytwarzana jest ręcznie.

Właściciele Starej Mydlarni są przekonani, że na rynek nie warto patrzeć z perspektywy wielkiej sieci handlowej, ale konsumenta, a współczesny konsument jest bardzo wymagający. Poprzeczka dla producentów zawieszona jest naprawdę wysoko. Dobre marki kosmetyczne to takie, do których chce się wracać i sięgać po kolejną nowość. Dzielić się wrażeniami z użytkowania i polecać innym. 

Rynek kosmetyczny w Polsce szacowany jest obecnie na ponad 23 mld zł.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7935
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.