Tescoma widzi potencjał na 400 sklepów w Polsce

Property News 6 marca 2019 10:56

Tescoma widzi potencjał na 400 sklepów w Polsce fot. Tescoma

W kwietniu powstanie pierwszy sklep marki Tescoma w Warszawie. Wejście do stolicy ma być zapowiedzią ekspansji sieci na północy Polski. Czeska sieć ma w Polsce 11 salonów. W planach jest nawet 400. - W Czechach aktualnie jest ponad 100 salonów Tescomy. Polska jest czterokrotnie większa, więc rachunek jest bardzo prosty - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl dyrektor Tescomy na Polskę Marek Bazan.

W kwietniu marka Tescoma zadebiutuje w stolicy otwierając sklep w Galerii Północnej w Warszawie. Lokal będzie jedenastym salonem w Polsce i pierwszym w Warszawie.

Otwarcie pierwszego sklepu w Warszawie, to dla nas przełomowe wydarzenie, chociażby z tego powodu, że rozpoczyna ono naszą ekspansję w kierunku północy Polski. Planujemy otworzyć kolejne salony w stolicy, ale także w innych lokalizacjach. Na północy jest wiele miast, w których Tescoma, dzięki sprzedaży internetowej, ma już grono wiernych odbiorców, a którym chcielibyśmy dać możliwość dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Jesteśmy więc otwarci na poszerzanie sieci salonów, również w formie współpracy franczyzowej.

Pierwszy salon marki powstał w Polsce 7 lat temu. Średnio rocznie otwierają państwo ok. 1,5 sklepu.

Zawsze zwracam uwagę na fakt, że tempo ekspansji jest zależne nie tylko od nas. Zarządzamy specyficzną siecią - jako jedyni w Polsce w swoich salonach oferujemy produkty do kuchni i jadalni wyłącznie marki własnej. Coraz częściej do nas spływają do nas oferty najmu lokali na terenie całej Polski, dopasowane do naszych potrzeb. Cieszy nas, że coraz więcej zarządców galerii handlowych jest świadomych wyjątkowego charakteru naszej branży. W zależności od warunków panujących na rynku, nie wykluczamy przyspieszenia rozwoju sieci salonów.

Jaką docelową liczbę sklepów chcą mieć Państwo w Polsce?

W Czechach aktualnie jest ponad 100 salonów Tescomy. Polska jest czterokrotnie większa, więc rachunek jest bardzo prosty.

Ostanie lata w handlu przyniosły dynamiczny rozwój e-commerce. Jak ważnym kanałem sprzedaży jest dla państwa sklep internetowy?

Sklep internetowy uruchomiliśmy w 2011 roku. Od tego czasu zyskał on pokaźne grono klientów, które cały czas się poszerza. Z roku na rok obserwujemy także przyrost liczby stałych klientów, co potwierdza zadowolenie z naszych usług oraz asortymentu, a równocześnie motywuje nas do ciągłego rozwoju. W ramach sprzedaży internetowej obsługujemy zamówienia z całej Polski, co także w naturalny sposób pomaga nam zwiększyć świadomość naszej marki. Co za tym idzie ten kanał sprzedaży jest dla nas bardzo ważny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7142
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.