Wiceprezes LPP: Marka Reserved została zauważona w Wiekiej Brytanii

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2018 12:04

Wiceprezes LPP: Marka Reserved została zauważona w Wiekiej Brytanii Fot. Shutterstock

Salon Reserved w Londynie na Oxford Street wypracował ponad 10 mln funtów przychodu, sprzedając ponad 700 tys. sztuk odzieży w ciągu roku – informuje LPP. Każdego miesiąca klienci kupowali tam średnio 54 tysiące produktów.

- Chcąc pojawiać się z ofertą szerzej w świecie, najpierw musimy zaistnieć w świadomości zagranicznych klientów, odwiedzających najważniejsze ulice handlowe europejskich miast. Londyn jest dla nas jedną z takich lokalizacji. Wyniki wypracowane w pierwszym roku od otwarcia salonu w stolicy Wielkiej Brytanii są zgodne z naszymi oczekiwaniami. W miejscach takich jak Oxford Street jest ogromna konkurencja i trudno od razu uzyskać spektakularne efekty. Z pewnością chcieliśmy, by marka Reserved została zauważona i to zdecydowanie udało nam się osiągnąć. Zeszłoroczny debiut był przełomowym momentem, który pozwolił nam śmielej patrzeć na kolejne lokalizacje naszych sklepów – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Od otwarcia jesienią 2017 roku do końca września br. salon Reserved wypracował ponad 10 milionów funtów przychodu. Równolegle gdański producent uruchomił na rynku brytyjskim sklep internetowy swojej flagowej marki. - Dzięki obecności na Oxford Street poznajemy preferencje międzynarodowego klienta. W ciągu tego roku istotnym źródłem wiedzy o doświadczeniach i oczekiwaniach klientów była dla nas również sprzedaż online. W porównaniu do innych rynków zauważamy tam wyższe zainteresowanie liniami premium i kolekcjami kapsułowymi – dodaje Przemysław Lutkiewicz.

Debiut Reserved na jednej z najważniejszych ulic handlowych Europy przyciągnął tłumy klientów. W rok po tym wydarzeniu brytyjski salon polskiej spółki nadal budzi zainteresowanie odwiedzających Oxford Street m.in. najnowszą kolekcją współtworzoną z brytyjską redakcją magazynu Vogue.

- Na tak wymagającym rynku nie wystarczy się pojawić, aby przykuć uwagę klienta. Daliśmy się zauważyć już od pierwszego kroku, mocnym wejściem z Kate Moss czy wiosenną kampanią z Cindy Crawford. Za nami czas wytężonej pracy nad rozpoznawalnością naszej marki na rynku brytyjskim. Zawiesiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko i staramy się utrzymać ten poziom. My lubimy wyzwania – kończymy 2018 rok na Oxford Street wspólną kolekcją z magazynem Vogue, źródłem inspiracji dla naszych klientów na całym świecie – komentuje Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.


  • Skoczek 2018-12-31 19:58:18

    Byłem w tym salonie, fajnie wygląda, na poziomie konkurencji, a nawet o wygląda lepiej. Ludzi też sporo było, a nie byłem w godzinach szczytu, więc mają wzięcie.

  • tom 2018-12-20 11:49:44

    Udany pierwszy rok. Skoro zaczęli współpracować z Vogue to faktycznie muszą mieć interesującą ofertę, zawsze to dodatkowa reklama. Teraz powinno być łatwiej.

  • civer 2018-12-19 22:02:06

    Na razie najważniejsze, że ubrania mają wzięcie, biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na tak dużym rynku, o rentowność w pierwszym roku bardzo ciężko. Start na pewno udany, a salon w Londynie to też, a może przede wszystkim wielka promocja na świecie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7142
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.