Wrocław Fashion Outlet uzupełnia ofertę

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2018 09:38

W III kwartale 2018 r. do grona marek dostępnych we Wrocław Fashion Outlet dołączyły kolejne: Lacoste, W. Kruk i restauracja Pasibus. We wrześniu drzwi dla klientów otworzył także zmodernizowany i dwukrotnie powiększony salon Nike, a październik przyniesie otwarcie nowego salonu Tchibo.

Via Outlets, przejmując obiekt pod koniec 2016 roku, postawiła sobie za cel dostosowanie Wrocław Fashion Outlet do wysokich standardów obowiązujących w swoim europejskim portfolio. – Chcemy, żeby nasi klienci mogli liczyć na podobne udogodnienia: cieszyć się z przestrzeni handlowej dostosowanej do ich potrzeb, w której dokonają zakupów w sklepach popularnych, międzynarodowych marek – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego intensywnie przekształcamy nie tylko wnętrza, ale także redefiniujemy brand mix. W ostatnim tygodniu września pojawił się u nas niemal dwukrotnie większy salon Nike, który zajął nowoczesną przestrzeń handlową o powierzchni 618 metrów kwadratowych. Oprócz bogatej oferty dla mężczyzn i kobiet ma także dział dziecięcy. W październiku zostanie otwarty również sklep marki Tchibo, dotychczas funkcjonującej w naszym centrum w koncepcie pop-up store.

W III kwartale 2018 roku do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączył również pierwszy w tej części Polski outletowy salon Lacoste. Marka, która zrewolucjonizowała świat mody męskiej, od 24 lipca cieszy miłośników smart shoppingu eleganckimi stylizacjami damskimi, męskimi i dziecięcymi. Od 30 lipca na gości Wrocław Fashion Outlet czeka nowa restauracja - kultowa wrocławska burgerownia Pasibus ze specjalnie zbudowanym ogródkiem zewnętrznym. Od września ofertę outletu wzbogaciła także kolejna marka jubilerska - biżuterię w outletowych cenach proponuje klientom W. Kruk. Aktualnie trwają również przygotowania do prac nad budową nowego placu zabaw dla najmłodszych.

– Rodziny z dziećmi to niemal 40 proc. naszych gości, dlatego wychodzimy naprzeciw ich potrzebom – dodaje Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.