Za Pepco udany rok. W przyszłym otwarcie 100 nowych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 13 grudnia 2018 10:57

Za Pepco udany rok. W przyszłym otwarcie 100 nowych sklepów Fot. materiały prasowe Pepco

- Za nami bardzo pracowity i owocny rok, w trakcie którego otworzyliśmy 300 nowych sklepów w Europie, w tym blisko 100 w Polsce, zamykając rok finansowy (wrzesień-październik) wynikiem 1499 sklepów PEPCO. W tym okresie przeprowadziliśmy też 44 relokacje i powiększyliśmy 33 istniejące sklepy. Przełożyło się to również na zatrudnienie ponad 1 000 nowych pracowników obsługujących klientów w naszych sklepach - mówi w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Pepco Poland.

PEPCO zatrudnia prawie 15 tysięcy pracowników. - Rotacja pracowników utrzymywała się w mijającym roku, na średnim poziomie 32%, co dla naszej branży jest dobrym wynikiem. Nadal wysokim współczynnikiem, motywującym pracowników są awanse wewnętrzne, które w polskich sklepach PEPCO stanowią ponad 90%. W PEPCO stawiamy na rozwój - w ubiegłym roku przeszkoliliśmy ponad 7 tysięcy polskich sprzedawców, którzy w sumie spędzili na spotkaniach rozwojowych ponad 9 tysięcy dni - wyjaśnia nasza rozmówczyni.

I podaje kilka imponujących wskaźników: - Przez dwanaście miesięcy odwiedziło nas ponad sto milionów klientów, którzy dokonali 186 milionów transakcji w naszych sklepach, w 10 europejskich krajach – Polsce, Słowacji, Czechach, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, Estonii, a także na Węgrzech, Litwie i Łotwie. Wkrótce to grono powiększy się także o rynek bułgarski, gdzie już działa nasz zespół, a otwarcie pierwszego sklepu planujemy na marzec 2019 (planujemy uruchomić tam 20 sklepów w ciągu pierwszych 6 miesięcy działalności). Jednym z największych naszych sukcesów mijającego roku było udane, wręcz rekordowe pod kątem czasu wejście PEPCO na rynki bałtyckie. Od grudnia ubiegłego roku otworzyliśmy sklepy w Estonii, na Łotwie i na Litwie – gdzie towarzyszyło nam ogromne zainteresowanie ze strony klientów, mediów, a nawet lokalnych władz. W upływającym roku świętowaliśmy także otwarcie 200. sklepu w Rumunii, która jest drugim największym pod względem sprzedaży rynkiem dla PEPCO - dodaje Katarzyna Wilczewska.



Udany pod względem rozwoju rok motywuje firmę do dalszego działania i napawa optymizmem odnośnie realizacji naszych postanowień noworocznych. - Na przyszły rok PEPCO planuje otwarcie ponad 100 nowych sklepów w Polsce i kolejnych 230 za granicą. Sytuacja spółki Steinhoff International nie zmieniła nic w działaniu Pepkor Europe i jego spółek operacyjnych. Wszystkie one, wliczając w to PEPCO nadal rozwijają swoją działalność, zgodnie planami strategicznymi, odnoszą sukcesy i generują zyski - tłumaczy nasza rozmówczyni.

Zapytana o wpływ zakazu handlu w niedziele na biznes, jak i sytuację społeczną odpowiada, że będzie można to obiektywnie ocenić w dłuższej perspektywie czasowej. - Dzisiaj możemy zaobserwować zmożony ruch klientów w dni poprzedzające niehandlowe niedziele, co częściowo rekompensuje brak jednego dnia sprzedaży. Wymaga to on nas i naszych pracowników jeszcze większego zaangażowania w obsługę dużej ilości klientów w dni poprzedzające niehandlowe niedziele, jak i zwiększenia nakładów na promocje i komunikację z klientami - podsumowuje Katarzyna Wilczewska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    7,37

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7037
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.