Zara wchłonie koncept Zara Home

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2019 10:51

Zara Home stanie się kolejną częścią Zary, tak jak działy z odzieżą dziecięca czy męską. Nowe, większe sklepy Zara będą miały kącik z produktami dla domu, a brand Home, który istnieje od 2003 r., zostanie wchłonięty przez markę-matkę.

- Długofalowym celem jest włączenie Zara Home do Zary - powiedział Pablo Isla, prezes Inditeksu. Zwiększenie synergii między obiema sieciami doprowadzi do stopniowego włączania Zara Home w całą markę Zara, podobnie jak w przypadku Zara Kids - to zarówno marka ze 128 sklepami na całym świecie, jak i "zakątek" w większych sklepach Zary w Londynie, Madrycie i Sankt Petersburgu.

Ponadto firma zapowiedziała stopniowe włączanie produktów Home do głównej strony internetowej Zara, począwszy od kolekcji jesień / zima 2019/2020. Dzięki temu produkty Zara Home będą dostępne na większej liczbie rynków.

Decyzja Inditeksu to odpowiedź na plany sieci H&M, która poszerza asortyment artykułów do domu, w tym również mebli. Detaliści tacy jak Primark czy Urban Outfitters, również zwiększają powierzchnię sklepu przeznaczoną pod towary do dekoracji wnętrz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    8,56

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6562
Ilość aktualnych ofert: 268012

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.