Bakoma wprowadza na rynek produkt dla seniorów

Autor: wirtualnemedia.pl 2 marca 2018 09:40

Bakoma wprowadza na rynek produkt dla seniorów Kadr z reklamy

Bakoma wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki - informują Wirtualnemedia.

Bakoma Senior Active to jogurt z wysoką zawartością wapnia wzbogacony w witaminę D i nie zawierający laktozy. Producent chce dotrzeć do konsumentów z przekazem, że wapń i witamina D pomagają w utrzymaniu zdrowych kości, prawidłowym funkcjonowaniu mięśni i układu odpornościowego.

Główną grupą docelową są kobiety w wieku powyżej 60 lat, z dochodem i wykształceniem co najmniej średnim, mieszkające w dużych i średnich miastach. Są to konsumentki prowadzące aktywny tryb życia, preferujące naturalne metody dbania o zdrowie swoje i najbliższych. Dodatkowa grupę docelową stanowią kobiety w wieku 40-60 lat oraz mające w swoim gospodarstwie domowym osoby w wieku powyżej 60 lat.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane