Coca-Cola wprowadza do Polski markę napojów roślinnych AdeZ

Autor: pr 26 lipca 2018 13:18

Coca-Cola wprowadza do Polski markę napojów roślinnych AdeZ Fot. Coca-Cola

Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając innowacyjną markę AdeZ. Produkty tej marki to oferta dla osób, które w trosce o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży.

Napoje AdeZ powstają na bazie takich roślin jak: soja, ryż, owies, kokos i migdały. Są lekkostrawne, ponieważ naturalnie nie zawierają laktozy, która nie wszystkim służy, są wzbogacone w potrzebne składniki mineralne, w tym wapń i magnez oraz witaminy z grupy B oraz witaminę D. Można je pić samodzielnie albo stosować jako dodatek do posiłków. Produkty te nie zawierają cukrów dodanych - w składzie znajdują się jedynie naturalnie występujące cukry z owoców i baz roślinnych oraz glikozydy stewiolowe, występujące naturalnie w liściach stewii.

Rośliny stanowią nie tylko kluczowy komponent samego napoju, ale również element opakowań AdeZ. W trosce o ochronę naturalnych zasobów Coca-Cola kolejny raz sięgnęła po autorską technologię PlantBottle. Jest to nowatorska butelka PET w 30% złożona z surowców roślinnych
i w 100% podlegająca recyklingowi. W procesie produkcji nie wykorzystywane są żadne rośliny genetycznie modyfikowane. W efekcie PlantBottle wpływa na mniejszą emisję dwutlenku węgla oraz mniejsze zużycie energii elektrycznej.

Nowa gama produktów obejmuje cztery napoje o pojemności 800 ml na bazie nasion i orzechów:

• napój sojowy i ryżowy w rekomendowanej cenie detalicznej 6,99 PLN oraz migdałowy i kokosowo-ryżowy - 9,99 PLN
oraz trzy innowacyjne, gotowe do spożycia napoje o pojemności 250 ml:
• migdałowy z mango i marakują, owsiany z truskawkami i bananem oraz kokosowy z owocami jagodowymi w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 PLN.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za implementację materiałów BTL - agencja Fortis. Kreacją oraz obsługą w zakresie social media zajęła się agencja LiquidThread, natomiast działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,86

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.