Fuzetea wprowadza na rynek wariant Bez Cukru

Autor: pr 9 kwietnia 2019 12:51

Fuzetea wprowadza na rynek wariant Bez Cukru Fot. materiały prasowe

Fuzetea – marka z portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui. Nowa butelka Fuzetea Bez Cukru podkreśla jej smak i unikalne połączenie składników posiadające mniejszą wartość energetyczną.

Fuzetea Bez Cukru to najnowszy wariant mrożonej herbaty. Ten napój jest odpowiedzią firmy na potrzeby współczesnych konsumentów, coraz częściej sięgających po produkty z obniżoną zawartością kalorii. Jest to kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy, co jest dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.



Fuzetez Bez Cukru wyróżnia nie tylko brak zawartości cukru w swoim składzie, ale także nieoczekiwany smak. Fuzja zielonej herbaty i marakui stanowi zaskakującą kompozycję, orzeźwiającą i idealną dla osób poszukujących przyjemnego, lekkiego smaku.



Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty. Od pierwszego kwietnia marka ruszyła z szeroko zakrojoną kampania reklamową w telewizji, w kinach, prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,70

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6883
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.