Granda i Lodowe finezje - nowości marki Koral

Autor: pr 6 marca 2018 10:03

Granda i Lodowe finezje - nowości marki Koral Fot. materiały prasowe

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok.

– Rok 2018 będzie rokiem Granda – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. – Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa lodów Grand, w ramach której w telewizji, internecie oraz radiu emitowany będzie nowy spot lodów Grand Gold. Na początek kwietnia zaś planowany jest konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile”, który dotyczył będzie lodów Grand oraz Grand Gold. Konkurs wsparty będzie kampanią w Internecie i materiałami POS. Wśród nowych smaków Grandów znajdą się: Grand Panna Cotta, Grand Gold Mint, Grand Gold Orange oraz Grand Gold Snack Coconut.

Przeczytaj także:

Kolejną nowością z półki premium będzie Lodowa finezja w opakowaniach familijnych o objętości netto 1L. Lodowa finezja to pyszny deser z najlepszej jakości śmietanką, ze 100% polskimi owocami oraz wyborną czekoladą. Lodowy deser dostępny będzie w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.

Oferta lodów impulsowych Koral, oprócz nowych smaków Grandów, powiększy się o: Rożka śmietankowego z sosem porzeczkowym, Rollera o smaku gumy balonowej, Łaciatych w czekoladzie na patyku oraz Świderka kolor. Zupełnie nowym produktem będzie Ice Coffee o smaku cappuccino, w wygodnym, komplementarnym opakowaniu ze składaną łyżeczką.

Sprzedaż lodów Koral wsparta będzie kampanią reklamową spotu, skierowanego do młodzieży oraz działaniami w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral- Lody jak dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze. Za działania digitalowe marki Koral w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, natomiast działaniami dla Braci Koral zajmie się SMI Communication.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane