Jogurty typu greckiego od OSM Piątnica w nowej odsłonie

Autor: pr 8 listopada 2018 10:04

Jogurty typu greckiego od OSM Piątnica w nowej odsłonie Fot. materiały prasowe

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy wprowadziła na rynek jogurty typu greckiego w nowym wydaniu. Zastąpiły one doskonale znane wcześniej produkty. Poza odświeżeniem wyglądu opakowań, zmieniono także skład oraz wprowadzono nowe warianty smakowe.

Wraz ze wzrostem sprzedaży w kategorii jogurtów owocowych łyżeczkowych, zmianie ulegają także trendy konsumenckie. To przede wszystkim rosnąca popularność produktów wysokobiałkowych oraz odwrót od niskiej zawartości tłuszczu. Konsumenci coraz częściej szukają pełnowartościowych produktów, stanowiących pożywną przekąskę – częściej zwracają uwagę na zestawienie wartości odżywczych, niż na kaloryczność.

Wprowadzając zmiany w recepturze, OSM Piątnica odpowiada na wzrost zainteresowania produktami klasy premium – o prostym składzie i z „czystą etykietą”. W całej linii jogurtów greckich, poza wariantem naturalnym, dodano niewielką ilość tłuszczu. Wcześniejsza wersja 0% zawiera teraz 2,4% tłuszczu, dzięki czemu jogurty mają bardziej gęstą i aksamitną konsystencję. Wzbogacenie składu o tłuszcz – nośnik smaku i witamin A, D oraz E pozytywnie wpływa na wartość odżywczą produktu. Jednocześnie obniżono zawartość cukru z 12 do 10 g, zwiększając za to zawartość owoców w składzie. Dodano również dwie, innowacyjne wersje smakowe - zaskakujące połączenie gruszki z morelą oraz wiśni z dodatkiem wanilii. W każdym produkcie gramatura, temperatura przechowywania oraz okres przydatności do spożycia – pozostają bez zmian.

Odświeżenie linii jogurtów greckich obejmuje także projekt nowych opakowań – atrakcyjna szata graficzna podkreśla przede wszystkim smakowitość oraz wyjątkową kremowość produktu. Na wieczku bardziej wyeksponowano konsystencję jogurtu oraz zawartość soczystych owoców – postawiono na apetyczną prezentację składu. Wyróżnikiem nowych opakowań jest także charakterystyczny, grecki wzór w błękitnym odcieniu.

Wprowadzenie nowej odsłony jogurtów typu greckiego wspiera silna kampania marketingowa. To przede wszystkim kolejny spot telewizyjny z cyklu „Z Piątnicy, no bo skąd”. Główna bohaterka reklamy, Pani Eugenia, tym razem prezentuje zalety nowych jogurtów, podkreślając bogactwo smaku w warstwie owoców oraz wyjątkową kremowość „jogurtowej pierzynki”, akcentuje również pojawienie się dwóch zupełnie nowych wariantów smakowych. Poza emisją spotów reklamowych w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, równolegle prowadzona jest także kampania Digital, kampania w social media, a także działania PR.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,79

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,56

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.