Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kolejna odsłona kampanii piwa Żywiec 0,0%

Autor: pr 4 września 2018 12:21

Kolejna odsłona kampanii piwa Żywiec 0,0% Fot. materiały prasowe Grupy Żywiec

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której marka promuje nowe piwo Żywiec 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i kampania na nośnikach OOH.

Marka Żywiec wprowadziła na rynek Żywiec 0,0%. Dzięki temu dorośli konsumenci mogą delektować się nim, kiedy tylko mają ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw. 

Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania reklamowe. W sierpniu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach ruszyła kampania telewizyjna, a od początku września kampania na nośnikach outdoorowych. Zaplanowano również mocne wsparcie w Intrenecie oraz dużą akcję samplingową. Żywiec 0,0% pozostaje jednym z filarów unikalnego konceptu Strefa Zero.
– Żywiec nieustannie koncentruje się na rozwoju. Żywiec 0,0% umożliwi naszym konsumentom cieszenie się doskonałym smakiem piwa, niezależnie od pory dnia czy okoliczności – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, kierownik marki Żywiec. – Błyskawicznie reagujemy na dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie, co pozwala marce rosnąć i pozostawać liderem w swojej kategorii – dodaje Bucholc-Kmiecik.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,86

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.