Kuba Błaszczykowski w kampanii Pepsi

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2018 19:59

Pepsi startuje z kampanią dla fanów futbolu „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL”, która ujawni dotychczas nieznane momenty i doświadczenia piłkarskie szóstki światowej klasy zawodników.

Gwiazdy tegorocznej kampanii to:

Leo Messi, pięciokrotny laureat Złotej Piłki dla najlepszego piłkarza roku na świecie, czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów;
Brazylijczyk Marcelo, najlepszy obrońca świata, triumfator Ligi Mistrzów;
Toni Kroos, trzykrotny zwycięzca Ligi Mistrzów, środkowy pomocnik z Niemiec;
Carli Lloyd, dwukrotna zdobywczyni tytułu piłkarki roku, amerykańska gwiazda futbolu;
Dele Alli, uznany nowy telant angielskiego futbolu, dwukrotny piłkarz roku młodego pokolenia.

Do tego składu dołącza również Kuba Błaszczykowski, z którym Pepsi przedłużyła współpracę na 2018 r.

Na produktach Pepsi, które w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Kuba prezentuje się na tle jastrzębia. Pepsi przygotowała wywiad z Kubą Błaszczykowskim, z którego można dowiedzieć się m.in. jaką supermoc chciałby posiadać, jakie jest jego najważniejsze, piłkarskie wspomnienie, oraz który piłkarz jest dla niego największym idolem.

W ramach globalnej kampanii Pepsi „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL” pojawi się m.in. limitowana edycja puszek Pepsi, a także specjalna reklama telewizyjna.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane