Łomża wprowadza piwo 0 proc.

Marka Łomża rozpoczyna rok od wprowadzenia produktu w 100% pozbawionego alkoholu – Łomża 0,0%. Obecnie większość piw bezalkoholowych zawiera od 0,3 do 0,5% alkoholu.
Łomża 0,0% to pełnosłodowe piwo pozbawione alkoholu. Proces wykorzystywany do przygotowania piwa Łomża 0,0% to dealkoholizacja – alkohol jest usuwany z piwa po zakończonym procesie fermentacji i dojrzewania piwa, dzięki czemu napój zachowuje swój piwny smak.
Butelka 500 ml – 2,79zł
Puszka 500 ml – 2,79zł
Puszka 330 ml – 2,39zł
Przeczytaj także:
Dostępność na rynku: kwiecień 2018


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej