Martini Fiero - pierwsza nowość od lat 80. w portfolio wermutów Martini

Autor: pr 3 kwietnia 2019 10:08

Martini Fiero - pierwsza nowość od lat 80. w portfolio wermutów Martini Fot. materiały prasowe

Martini wprowadza nowość do portfolio wermutów – Martini Fiero. Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o aperitivo, czyli o celebracji wspólnych chwil z przyjaciółmi, przy przekąskach i rozmowach. Wermut najlepiej smakuje podany jako koktajl Martini Fiero & Tonic, kiedy nuty pomarańczy i mandarynki oraz delikatna gorycz piołunu łączą się z bąbelkami toniku, idealnie zaostrzając apetyt. Martini Fiero to pierwsza nowość od czterdziestu lat w portfolio marki.

–  Wprowadzenie na polski rynek nowego wermutu Martini Fiero to dla nas przełomowy moment. Jest to pierwsza nowość w portfolio marki od lat 80’. W kwietniu 2017 Martini Fiero zostało wprowadzone w Niemczech, a już po 18 miesiącach wyniki sprzedaży pokazują, że Fiero spotkało się z pozytywnym odbiorem i zyskało nowych zwolenników. Wierzymy, że tak będzie i u nas – mówi Agata Ranachowska – Brand Manager Martini.

W Polsce Martini Fiero będzie wspierane szeroką kampanią promocyjną w digitalu na Facebooku i Instagramie. Marka będzie również prezentować autorskie materiały twórców internetowych, promujące kulturę aperitivo i Martini Fiero&Tonic. Podczas najbliższej edycji festiwalu kulinarnego Resturant Week, w ramach współpracy z marką, konsumenci sięgną po 100.000 festiwalowych koktajli. Przewidziane jest również wsparcie w gastronomii: promocje w lokalach, oraz zespoły aktywacyjne zachęcające do spróbowania nowości. Produkt będzie mieć zapewnioną widoczność w punktach sprzedaży i będzie dostępny w szerokiej dystrybucji od połowy kwietnia.

Od ponad 150 lat wermuty Martini Bianco i Rosso produkowane są według ściśle strzeżonej receptury. Już ósme pokolenie mistrzów podąża śladami swoich poprzedników, stojąc na straży jakości i spójności marki. Tylko trzy osoby na świecie znają oryginalną recepturę założycieli Martini. Poprzednio wprowadzony smak w portfolio – Martini Rosato – został opracowany prawie 40 lat temu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    2,64

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 931
Ilość aktualnych ofert: 287907

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.