Nowa rodzina słodyczy Bałtyku

Fabryka Czekolady BAŁTYK zainaugurowała nową linę słodyczy o nazwie TOFI TO. Tworzy ją czekolada z podwójnym nadzieniem oraz cukierki nie zawierające glutenu. Tofi To to kompozycja mlecznej czekolady i toffi.
Rodzina Tofi To powstała z myślą zarówno o najmłodszych jak i starszych smakoszach czekolady. Kompozycje smaków zostały dobrane w taki sposób, aby sprawić radość każdemu, bez względu na wiek.
Rodzinę Tofi To otwiera duża, 145-gramowa czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem. Podwójne nadzienie składa się z warstwy mlecznej i warstwy toffi. Te dwa smaki w połączeniu z otaczającą je czekoladą mleczną dają wyjątkowe doznania smakowe. W skład nowej linii Tofi To wchodzą także cukierki toffi w mlecznej czekoladzie. Cukierki te nie zawierają glutenu. Są dostępne w wersji podarunkowej – w kartonikach 180-gramowych oraz w kartonach luzowych po 3 i 7 kilogramów.Zarówno czekolady jak i cukierki z rodziny Tofi To nie zawierają żadnych barwników oraz konserwantów.
Rodzina słodyczy Tofi To, to obok likworków Nalewki domowe oraz nowej generacji słodyczy kawowych (likworki Mokka, ziarna Kofito, czekolada Brandy&Coffee), kolejna seria słodyczy, którą „Bałtyk” wprowadza na rynek w okresie przedświątecznym. Chcieliśmy zachować równowagę pomiędzy smakami lubianymi zarówno przez starszych, jak i młodszych sympatyków słodyczy – mówi Konrad Mickiewicz prezes ZPC Bałtyk – dla starszych zaproponowaliśmy likworki z alkoholem oraz nową generację smaków kawowych. „Tofi To” jest natomiast słodką niespodzianką przygotowaną specjalnie dla dzieci, a także całych rodzin – mówi Konard Mickiewicz.

WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Milka startuje z loterią konsumencką
-
Rolnicze OPZZ chce zakazu budowy chlewni wielkoprzemysłowych
- 17:49 Zgoda w sprawie przepisów ograniczających handel nielegalnymi papierosami
- 17:44 Qarson chce sprzedawać auta w centrach handlowych
- 17:40 Carrefour chce przyciągnąć do sklepów rodziny z dziećmi
- 15:30 Kaufland wchodzi na rynek drogeryjny. Ruszył pierwszy sklep K Beauty
- 15:13 Śniadania i obiady w Żabce. Małe bistro czy sklep na drobne zakupy?
- 14:54 Lidl zwiększy obecność w Danii
- 14:48 Polska pod względem warunków dla nowego biznesu gorsza od Białorusi
- 14:41 Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
-
Delko przejmie ponad 300 sklepów
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 W ubiegłym roku Polacy wydali na walentynki 1,5 mld zł
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.