Nowości produktowe i loteria konsumencka na 40-lecie marki Koral

Autor: pr 1 marca 2019 11:25

Nowości produktowe i loteria konsumencka na 40-lecie marki Koral Fot. materiały prasowe

PPL Koral oraz marka Koral obchodzą w tym roku 40-lecie na polskim rynku. Producent zaprezentuje w sumie aż 30 nowości produktowych na jubileuszowy sezon. Powstanie specjalna edycja lodów Grand Gold w unikalnym opakowaniu, a smaki innych propozycji zostaną wzbogacone o oryginalne, dotąd niespotykane kompozycje.

Dodatkowo założyciele firmy – bracia Koral – aby uczcić jubileusz zachęcą Polaków do wspominania najbardziej radosnych chwil z ostatnich 40 lat. Z tej okazji powstała specjalna podstrona na koral.com.pl z historią firmy i animacją #40yearschallenge, a także internetowa kapsuła czasu – strona bokochamtechwile.pl, na której fani lodów mogą dodawać unikalne, życiowe wspomnienia i wziąć tym samym udział w konkursie. Producent przygotował również loterię urodzinową, w której jubilaci w codziennych losowaniach powalczą o ponad 500 nagród o łącznej wartości 200 tys. zł.

Na konsumentów czekają też wyjątkowe produkty. „Gwiazdami” zbliżającego się sezonu lodowego ma szansę stać się limitowana edycja linii lodów Grand Gold 40 w dwóch oryginalnych smakach: POPPY, czyli lody makowe w białej czekoladzie o smaku marcepanu oraz CHILI-lody mango z wkręconym sosem malinowym w czekoladzie deserowej z chili. Wyjątkowe będzie również opakowanie linii – specjalnie opracowane i zaprojektowane opakowanie hologramowe, które jest absolutną nowością w kategorii lodów na polskim rynku. Bestsellerowa linia Koral Ice Coffee zostanie wzbogacona o nową wersję Americano. Pojawi się również nowa odmiana lodów Koktajlowych (o pojemnościach 220 ml i 400ml) w bardziej owocowej odsłonie – śmietankowo-truskawkowej z biszkoptem i 3 sosami: ajerkoniak, toffi i czekolada. Pozostałe nowości impulsowe marki Koral to m.in. lody Świderek w kubku, Top Milker – śmietankowo-malinowy, Toffik, lody Śnieżne na patyku, nowy rożek Maxi 4 smaki oraz Duo, czyli nowy zestaw dwusmakowych rożków premium w 3 kompozycjach. W kategorii lodów familijnych pojawi się nowa odmiana Kolorowe Lato w opakowaniu o poj. 1L – śmietankowo-waniliowe z sorbetem limonkowym, Maxi 4-smaki o poj. 1,5L oraz lody Koktajlowe o poj. 1L biszkoptowo-truskawkowe z 3 sosami. Poszerzona zostanie również oferta produktów licencyjnych. Do gamy lodów Łaciate dołączy Osełka Lodowa, pojawi się nowa odmiana lodów Oshee Vitamin oraz Protein. Wspólnie z Mlekovitą Koral wprowadzi na rynek również nową linię Wypasione na patyku oraz w kubkach.

Nowe, oryginalne smaki pojawią się również w portfolio drugiej marki - z segmentu high premium – Bracia Koral. Linia Lody jak dawniej 900 ml zaoferuje smak prażonego sezamu oraz lody biszkoptowo-różane z ciasteczkami i sosem malinowym. Nowe kompozycje smakowe konsumenci odnajdą również w kolekcji lodów „Smaki Dzieciństwa” w słoiczkach – będą to smak kokosowy z sosem czekoladowym oraz marcepan z sosem czekoladowym i migdałami. Lody impulsowe na patyku pojawią się w klasycznej odsłonie – śmietankowe w czekoladzie belgijskiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    23,51

  • Śr

    10,08

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.