Opinie konsumentek filarem najnowszej kampanii telewizyjnej Lubelli Jajecznej

Autor: pr 9 października 2018 13:21

Opinie konsumentek filarem najnowszej kampanii telewizyjnej Lubelli Jajecznej Fot. materiały prasowe

Lubella zapytała Polki, jaki jest ich ulubiony makaron do rosołu. To opinie konsumentek tworzą filar najnowszej kampanii telewizyjnej marki. Odpowiedni kolor, delikatność, domowy smak – właśnie te cechy wyróżniają idealny makaron do zupy.

Każdy spot przedstawia inną kobietę – a każda z nich zdecydowała się przetestować nowość Lubelli. Bohaterki kampanii opowiadają o swoich oczekiwaniach wobec makaronu do rosołu. Po przygotowaniu Lubelli Jajecznej okazało się, że to właśnie doskonała na nie odpowiedź. To makaron, jaki lubią!

Sekret nowej Lubelli Jajecznej tkwi w użyciu 5 jaj oraz trzykrotnym wałkowaniu ciasta. Nowa linia produktów została bardzo pozytywnie odebrana pod kątem swojego wyjątkowego charakteru. W teście typu blind product aż 79% badanych potwierdziło, że są one delikatne jak domowe. Lubella Jajeczna 5 jaj to tradycyjny makaron w trzech formatach do wyboru: nitki, krajanka i wstążki.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hanoi 2018-10-11 18:31:02

    makaron lubelli do włoskiego nie ma polotu jest marny smakuje jak tani budżetowy makaron.

  • Karola 2018-10-09 20:33:00

    Ten makaron przypomina mi ten domowy, robiony przez babcię :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.