Oprogramowanie MR-Transfer wspomaga rozwiązania lojalnościowe w przypadku różnych systemów sprzedaży

Autor: pr 15 grudnia 2017 13:32

Oprogramowanie MR-Transfer wspomaga rozwiązania lojalnościowe w przypadku różnych systemów sprzedaży fot. materiały prasowe

Oprogramowanie MR-Transfer wspomaga rozwiązania lojalnościowe w przypadku różnych systemów sprzedaży.

Dzięki współpracy partnerskiej Micro-Res i ProfitCard powstał innowacyjny i unikalny produkt – oprogramowanie MR-Transfer.

Do tej pory w przypadku różnorodnych systemów sprzedaży, zainstalowanych w sklepach, zbieranie szczegółowych danych paragonowych dla systemu lojalnościowego nie było możliwe. Dzięki  elastycznemu i uniwersalnemu rozwiązaniu, analityczne dane docierają do serwera programu lojalnościowego z dowolnego systemu sprzedaży. Umożliwiamy tym samym rozbudowę systemu lojalnościowego o dodatkowe analityki i promocje na nich bazujące. Sieciom sprzedaży, które posiadają różne systemy sprzedaży w swoich sklepach i u swoich franczyzobiorców, umożliwiamy spływ analitycznych danych do jednorodnej bazy systemu lojalnościowego w czasie rzeczywistym.

System lojalnościowy obsługiwany przez ProfitCard i Polskie e-Płatności, bazuje na sumarycznych kwotach paragonów sprzedaży, które są przekazywane do terminala płatniczego PeP, a następnie wraz z numerem karty klienta przekazywane do serwera ProfitCard. Obecnie przesyłane dane nie zawierają danych szczegółowych, dotyczących pozycji paragonowych. Firma Micro-Res dostarcza narzędzie, które umożliwia wysyłkę danych paragonowych z dokładnością do pojedynczej pozycji paragonowej, co znacząco poszerza możliwości systemów lojalnościowych tworzonych przez firmę ProfitCard i Polskie e-Płatności. Z rozwiązania korzystają już sklepy biorące udział w programach lojalnościowych „Społem znaczy razem”.
Kolejne instalacje zostały już uruchomione dla programów „Zyskuję z Chatą”, (sieć „Chata Polska”) oraz części sklepów sieci „SPAR” .

Korzyści z wdrożenia rozwiązania są następujące:
• scentralizowane zarządzanie regułami promocyjnymi (brak konieczności ustawiania reguł promocyjnych na każdym sklepie osobno)
• dodatkowe możliwości promowania za zakup towarów, szersze możliwości konstruowania sposobu naliczania punktów, z dokładnością do pojedynczych pozycji, grup towarowych,
• śledzenie reguł, z uwzględnieniem towarów wykluczonych,
• możliwość zbierania danych z różnych systemów sprzedaży, używanych w sklepach sieci,
• aktualizacja sald punktowych, uwzględniająca zwroty towarów,
• zawsze aktualne dane (online) w systemie lojalnościowym,
• możliwość wyświetlania informacji o aktualnym saldzie punktów klienta na sprawdzarkach cen WeriOn.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.