Prima poszerza portfolio o kawy rozpuszczalne

Prima Crema i Prima Classic to dwie nowe propozycje kaw rozpuszczalnych w ofercie marki Prima, należącej do Jacobs Douwe Egberts Polska.
– Wychodzimy z ofertą poza kategorię kaw mielonych. W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy pod marką Prima dwa zupełnie nowe warianty kawy rozpuszczalnej – Prima Crema i Prima Classic, dostępne w dwóch gramaturach 90g i 180g. Aby jak najwięcej zainteresowanych dowiedziało się o naszej nowości, kontynuujemy silną kampanię wprowadzeniową produktu w telewizji oraz on-line – mówi Agata Szydłowska, brand manager Prima, Jacobs Douwe Egberts Polska.
Zmianom uległ także główny produkt marki, czyli Prima Finezja zarówno w postaci kawy mielonej i ziarnistej.
Przeczytaj także:
– W sklepach pojawia się właśnie nowa szata graficzna popularnej Primy Finezji. Nowa grafika jest bardziej nowoczesna i atrakcyjna wizualnie, aby wyróżnić się na półce sklepowej i przyciągnąć uwagę. Nowa szata graficzna to jednocześnie uspójnienie opakowań i gwarancja rozróżnienia produktów z każdego segmentu. Podczas gdy na opakowaniu kawy mielonej przyciągamy uwagę symbolem marki – niebieskim kubkiem pełnym apetycznej kawy, opakowanie kawy ziarnistej koncentruje się na swojej zawartości, prezentując równie wizualizację kawowych ziaren – wyjaśnia Agata Szydłowska.
– Poza nowym opakowaniem kawy ziarniste Prima wzbogacają się o nowy format opakowania małą paczkę 250g. Małe opakowania cieszą się popularnością wśród klientów mniejszych sklepów, jak również konsumentów, którzy wyjątkowo cenią sobie świeży aromat kawy. W przypadku opakowania 250g produktu nie przechowujemy długo po otwarciu i możemy cieszyć się świeżością przygotowując kawę. Przy okazji – małe opakowanie jest bardzo przystępne cenowo, na jego zakup możemy sobie pozwolić częściej – dodaje brand manager Prima, Jacobs Douwe Egberts Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł