Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Produkty marki Serenada w nowej szacie graficznej

Autor: pr 3 września 2018 11:03

Produkty marki Serenada w nowej szacie graficznej Fot. materiały prasowe

Konsumenci chcą znać pochodzenie produktu, widzieć go w okienku opakowania i znać kompetencje producenta. Wyniki przeprowadzonych przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek badań konsumenckich były iskrą do zmian. Zmieniły się opakowania i pojawiły nowości.

Nowe opakowania serów żółtych nadal są utrzymane w barwach Serenady tj. intensywnym żółtym kolorze z charakterystycznymi, eksponowanymi czarnymi dziurami, zawierają elementy, które dzisiaj są bardzo istotne dla konsumentów. Odpowiedzią na pytania konsumentów gdzie ser jest produkowany, jakie kompetencje ma mleczarnia jest pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery”, podkreślająca polskie pochodzenie produktów i długą tradycję firmy z Radzynia Podlaskiego. Ten specjalny znak został umieszczony na froncie opakowań Serenady. 

W wyniku konsultacji i badań konsumenckich okazało się również, że chociaż Serenada jest najbardziej wyróżniającą się na półce marką żółtych serów, to klientom brakuje na opakowaniach takich elementów, jak zdjęcie produktu czy też propozycja jego podania. Dlatego na nowych opakowaniach Serenady można zobaczyć apetyczne plastry w aranżacji z ziołami. 

Kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy na rynek sery żółte Serenada – pierwszą w Polsce markę sera żółtego, nie spodziewaliśmy się, że odniesie ona tak wielki sukces, a jej żółte opakowanie z charakterystycznymi czarnymi dziurami stanie się znakiem rozpoznawalnym naszej mleczarni. W związku z tym, że zawsze staramy się na bieżąco śledzić trendy w branży mleczarskiej, jak również sami te trendy kreować podjęliśmy decyzję o odświeżeniu szaty graficznej naszej sztandarowej marki Serenada. – podkreśla Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Dodatkowo, poza rebrandingiem opakowań, na rynku pojawią się nowości, które mają trafić w gust tych miłośników sera, którzy lubią oryginalne połączenia smakowe. Będą to Salami w trzech odsłonach smakowych: pomidor i bazylia, czosnek i zioła oraz czarny pieprz i papryka chili. Ponadto konsumenci będą mogli spróbować Sera Mlecznego w plastrach. - Zależy nam na tym, aby stale zaskakiwać konsumentów i jestem przekonana, że ta zmiana spotka się z ich pozytywnym odbiorem – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Marketingu i PR SM Spomlek.

Warto także dodać, że na nowych opakowaniach marki Serenady pojawiły się nowe, istotne dla konsumentów oznaczenia, informujące, że wszystkie sery są produkowane na bazie mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez GMO. Zmieniony został także tył opakowań plastrów, eksponujący komunikat o braku laktozy i konserwantów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.