REKLAMA
REKLAMA

Platforma usług zintegrowanych NX Motorola Solutions

Autor: pr 8 lutego 2012 10:50

Platforma usług zintegrowanych NX Motorola Solutions

Firma Motorola Solutions, Inc. zaprezentowała platformę usług zintegrowanych NX, która upraszcza wdrażanie i zarządzanie łącznością sieciową oraz komunikacją w oddziałach firm. Nowe rozwiązanie, obejmujące modele NX 4500 i NX 6500, pozwala sklepom detalicznym zwiększyć jakość obsługi klienta przy jednoczesnym odciążeniu personelu IT. Pojedyncza platforma może zapewnić pracownikom sklepu mobilny dostęp do transmisji głosu i danych oraz do aplikacji mobilnych.

REKLAMA
Motorola Solutions wprowadziła także rozwiązanie Proximity Awareness, które pomaga sklepom w oferowaniu spersonalizowanej obsługi klienta. Rozwiązanie to wprowadza funkcje bieżącego gromadzenia, analizy i wizualizacji danych do produktów WLAN Motoroli. Pozwala na organizowanie programów lojalnościowych bazujących na mobilności i dostarcza danych, które usprawniają działalność sklepu, zwiększając zaangażowanie klientów i współczynnik konwersji.

Chcąc zbudować spójny obraz marki w sklepie, Internecie i handlu mobilnym placówki handlu detalicznego muszą zarządzać skomplikowanymi interakcjami z połączonymi siecią konsumentami. Zarówno sklepy, jak i klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych i aplikacji zużywających dużo pasma, co wymaga elastycznej infrastruktury IT, która spełni dzisiejsze potrzeby i będzie mogła ewoluować w przyszłości.

Najważniejsze informacje: platforma usług zintegrowanych NX
• Platforma usług zintegrowanych NX zapewnia skalowalność sieci i jest zaprojektowana pod kątem potrzeb przedsiębiorstw z oddziałami od małych do średnich (NX4500) lub od średnich do dużych (NX 6500).
• Modularna platforma pozwala sklepom znacząco ograniczyć koszty telekomunikacji poprzez trunking SIP z wykorzystaniem istniejących telefonów i okablowania. Początkowo będą dostępne takie moduły, jak przełącznik przewodowy, bezprzewodowy kontroler LAN, komunikacja Voice over IP (VoIP), łącze radiowe typu push-to-talk, komunikaty tekstowe oraz mobilne rozszerzenie centrali PBX na sieć WLAN i komórkową.
• Platforma NX obsługuje wszystkie rozwiązania głosowe Motorola Total Enterprise Access and Mobility (TEAM), rozszerzając łączność telefoniczną na komputery mobilne i telefony podłączone do lokalnej sieci bezprzewodowej (WLAN). Połączenie platformy NX i rozwiązań TEAM pozwala klientom połączyć się z odpowiednim pracownika za pierwszym razem, a zatem ograniczyć liczbę nieodebranych i wstrzymanych połączeń oraz zwiększyć sprzedaż. Dzięki temu kierownicy mogą spędzać więcej czasu na terenie sklepu, a zawsze pozostają dostępni.
• Ponieważ platforma NX nie wymaga zakupu ani modernizacji dodatkowych urządzeń, pozwala ograniczyć wydatki sklepu nawet o 50 proc. Rozwiązanie to wymaga tylko jednej platformy do obsługi zabezpieczeń, łączności przewodowej i bezprzewodowej, komunikacji VoIP oraz aplikacji korporacyjnych w oddziale firmy, co eliminuje 75 proc. urządzeń. Zapewnia też łatwy sposób nadzorowania usług i zarządzanie nimi w geograficznie rozproszonym przedsiębiorstwie.
• Platformę zaprojektowano jako otwarty, zwirtualizowany system, który pozwala na łatwe rozszerzanie sieci i zastosowań w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa. Sklepy mogą dodawać funkcje w miarę wprowadzania kolejnych usług, co eliminuje potrzebę kupowania oddzielnych serwerów dla każdej nowej aplikacji.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA