Zielona nowość od marki Absolut

Autor: pr 5 marca 2018 14:49

Zielona nowość od marki Absolut Fot. materiały prasowe

Absolut Extrakt, rynkowa nowość, skierowany jest do osób ceniących sobie nietuzinkowe doznania smakowe. Ta propozycja to pomost między zachowaniem tradycyjnych wartości marki, a wyznaczanych przez nią nowoczesnych trendów.

Widać to już na pierwszy rzut oka dzięki ciekawemu designowi zielonej nowości. Premierze towarzyszą niestandardowe, zapachowe zawieszki nasączone wyciągiem z płynu znajdującego się w środku. Można je znaleźć na każdej butelce. Dzięki temu jeszcze przed jej otwarciem możemy poczuć jego bogate nuty zapachowe.

Absolut Extrakt jest świeży, pikantny, z wyrazistym akcentem zielonego kardamonu - jednej z najdroższych i najszlachetniejszych przypraw na świecie, która dopełnia jego głęboki smak. Uwagę zwraca etykieta Absolut Extrakt, inspirowana aptekarskim wzornictwem. Obok opisu smaku graficznie eksponuje czerwoną linię. Pod nią skryty jest tajemniczy składnik, który zna jedynie kilka osób na świecie. Sama butelka Absolut Extrakt ma ten sam, kultowy kształt, tym razem w kolorze ciemnej zieleni. Dzięki temu Absolut Extrakt wyróżnia się na sklepowej półce.

Absolut tworzony jest z zachowaniem poszanowania lokalnych wartości, historii i tradycji. Marka współpracuje z blisko 400 lokalnymi, rodzinnymi gospodarstwami rolnymi i regionalnymi dostawcami zlokalizowanymi w promieniu 100 kilometrów od miasteczka Åhus – serca marki Absolut. Tajemnicę tworzenia tej wódki zna zaledwie kilku szwedzkich rzemieślników. Dzięki wiedzy, współpracy i inspiracji czerpanej z korzeni marki powstał, łączący tradycję z nowoczesnością, Absolut Extrakt.

Absolut Extrakt to propozycja dla osób, które przede wszystkim cenią sobie smak wybieranych alkoholi. Nowość oferuje wyśmienity balans między pikantnymi i korzennymi nutami smakowymi. Sugerowana propozycja podania – schłodzony shot. W kwietniu w wybranych sklepach pojawią się również zestawy z unikalnymi zielonymi kieliszkami w kształcie szyjki butelki Absolut Extrakt.

Za adaptację komunikacji i grafiki na polski rynek odpowiada agencja IQ Marketing. 
Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Cena ok. 50 zł / 0,7l

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,88

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane