ZM Henryk Kania rozwija linię produktów Maestro

Autor: pr 20 listopada 2014 10:07

Zakłady Mięsne Henryk Kania - wiodący producent wyrobów wędliniarskich - wprowadzają do oferty nowe produkty wysokiej jakości w ramach linii Maestro. Równocześnie linia Maestro - pozycjonowana w segmencie wędlin mainstream premium - została rozszerzona o nowe kategorie.

Celem wdrożenia nowej odsłony linii Maestro jest wzrost udziałów rynkowych marki Henryk Kania w kategorii wędlin paczkowanych oraz dotarcie do nowej grupy konsumentów, poszukujących produktów mięsnych wysokiej jakości

Rozszerzona linia Maestro wypełnia niszę produktową w segmencie mainstream premium dla kategorii wędlin paczkowanych: kabanosów, szynek i kiełbas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane