REKLAMA
REKLAMA

Burn Shot wchodzi na rynek

Autor: portalspozywczy.pl 11 stycznia 2010 14:05

Burn Shot wchodzi na rynek

Firmy z systemu Coca-Cola wprowadziły na rynek nowy innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn - Burn Shot.

REKLAMA

Burn Shot zawdzięcza swoją skuteczność nowej skoncentrowanej formule, opartej o aktywne składniki takie, jak kofeina, tauryna i guarana oraz witaminy. Produkt skierowany jest do konsumentów w wieku 18-35 lat, którzy potrzebują natychmiastowej dawki energii bez konieczności wypijania dużej ilości napoju oraz noszenia ze sobą dużego opakowania.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca obecność w telewizji, Internecie, a także atrakcyjne materiały ekspozycyjne dedykowane dla punktów sprzedaży.
Burn Shot jest oferowany w butelce PET o pojemności 50 ml. Dystrybucja, w pierwszym etapie wprowadzenia produktu na rynek, obejmie wybrane sieci stacji benzynowych.
Sugerowana cena: 3,99 zł.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA