REKLAMA
REKLAMA

Carlsberg odświeża wizerunek marki Piast

Autor: portalspozywczy.pl 23 lutego 2009 14:57

Carlsberg odświeża wizerunek marki Piast

Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowe, odświeżone wizualnie opakowania piwa marki Piast Mocne.

REKLAMA
Na etykiecie butelek Piasta Mocnego widoczne będą najważniejsze medale zdobyte przez markę w ostatnim czasie. Na kontretykiecie zamieszczono natomiast opis piwa.

- Poprzez odświeżone opakowanie chcemy jeszcze mocniej podkreślać wyjątkowość marki i dodatkowo wzmocnić silną pozycję marki w regionie, w segmencie piw mocnych. Mamy nadzieję, że nowe, ulepszone opakowania spodobają się koneserom, miłośnikom Piasta, a także zachęcą nowych konsumentów do skosztowania smaku Piasta Mocnego - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.

Zmiana wizerunku na butelkach i puszkach będzie komunikowana także na 4- pakach Piasta Mocnego.

Nowe opakowania Piasta Mocnego pojawią się na półkach sklepowych już w lutym.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA