Carlsberg odświeża wizerunek marki Piast

Autor: portalspozywczy.pl 23 lutego 2009 14:57

Carlsberg odświeża wizerunek marki Piast

Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowe, odświeżone wizualnie opakowania piwa marki Piast Mocne.

Na etykiecie butelek Piasta Mocnego widoczne będą najważniejsze medale zdobyte przez markę w ostatnim czasie. Na kontretykiecie zamieszczono natomiast opis piwa.

- Poprzez odświeżone opakowanie chcemy jeszcze mocniej podkreślać wyjątkowość marki i dodatkowo wzmocnić silną pozycję marki w regionie, w segmencie piw mocnych. Mamy nadzieję, że nowe, ulepszone opakowania spodobają się koneserom, miłośnikom Piasta, a także zachęcą nowych konsumentów do skosztowania smaku Piasta Mocnego - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.

Zmiana wizerunku na butelkach i puszkach będzie komunikowana także na 4- pakach Piasta Mocnego.

Nowe opakowania Piasta Mocnego pojawią się na półkach sklepowych już w lutym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,19

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane