Ekologiczny brązowy ryż od firmy Sawex

Firma Sawex pod marką Halina Bio wprowadziła do swojej oferty linię produktów ekologicznych. Należy do niej między innymi najwyższej jakości Ryż Brązowy Ekologczny Halina Bio.
Ryż Brązowy Halina BIO wyróżniają niepolerowane ziarna, z których usunięto jedynie zewnętrzną łuskę. Jest to najmniej przetworzony i najbardziej wartościowy ryż wśród całej możliwej gamy ryżowej.
Ekologiczny Ryż Brązowy Halina BIO ma wyjątkowy, wyrazisty i delikatnie orzechowy smak. Zawdzięcza to czystości upraw, z których pochodzi. Ze względu na niskoprzetworzone ziarno czas gotowania ryżu brązowego jest nieco dłuższy.
Opakowanie zawiera 4 wygodne saszetki z nacięciami pozwalającymi na bezpieczne wyciagnięcie ryżu z gorącej wody oraz na łatwe wydobycie go z
torebki.
Producent: Sawex, Marka: Halina BIO, ok. 7zł
Opakowanie: 4 x 100 g

Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
- 14:36 Kasztelan i Kamis we wspólnej promocji
- 14:34 Metro AG: Sprzedaż LfL w I pół. wzrośnie o 1,3 proc., w II pół. pogorszenie
- 14:32 Makro rusza z warsztatami, jak stworzyć kącik kawowy i półkę z winami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
4,99
-
Śr
2,75
-
Min
1,22