REKLAMA
REKLAMA

Hochland wprowadza limitowaną edycję serków topionych

Autor: pr 2 marca 2012 12:30

Hochland wprowadza limitowaną edycję serków topionych

Limitowana edycja serków topionych Hochland to biało-czerwony krążek w dwóch kolorach i dwóch smakach: białe (śmietankowe) oraz czerwone (pomidorowe).

REKLAMA

Opakowanie nowego krążka nawiązuje do piłki nożnej oraz piłkarskich emocji. Agencja Kid & Young przygotowała zestaw materiałów POS oraz ekspozycji, m.in. standy w postaci bramek. Akcja trwa od stycznia 2012 r. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA