Jutrzenka stworzyła markę dla bakalii

Autor: portalspozywczy.pl 27 listopada 2009 09:25

Jutrzenka stworzyła markę dla bakalii

Na sklepowe półki trafia nowa marka bakalii - Siesta. Bakalie Siesta skierowane są do młodej, dynamicznej grupy docelowej.

Ponad 77 proc. konsumentów przed zakupem bakalii oczekuje możliwości sprawdzenia jakość produktu zawartego w opakowaniu. Dlatego też na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się "okienko", przez które można zobaczyć zawarty w opakowaniu produkt. 

Według badań SMG/KRC w 67% gospodarstw domowych bakalie po otwarciu przechowuje się w oryginalnym opakowaniu, dlatego Siesta wprowadziła innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku - pasek ułatwiający zamykanie. Producent proponuje opakowania o gramaturze 100 gram, a najpopularniejsze bakalie (rodzynki sułtanki, wiórki kokosowe) również w opakowaniach 200 gramowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane