Limitowana edycja napojów Fortuny

Autor: produkty 27 marca 2012 08:14

Limitowana edycja napojów Fortuny

Marka Fortuna (Agros-Nova) wprowadza do sprzedaży jedyne na polskim rynku napoje: jabłko malinówkę i śliwkę mirabelkę. Ta wyjątkowa limitowana edycja Fortuny w designerskich opakowaniach, autorstwa agencji CzteryCzwarte Brand Design, trafiła już do dystrybucji.

Malinówka należy do starych odmian jabłoni. Jej owoce wyróżniają się malinowym posmakiem i zapachem oraz kruchym, srebrzysto-białym miąższem z widocznym zaróżowieniem tuż przy skórce. Z kolei śliwka mirabelka jest odmianą śliwy domowej  o miękkim, słodkim miąższu i aromacie.

Wyjątkowość limitowanej oferty Fortuny podkreśla także niezwykłe opakowanie, stylizowane na pięknie wyszywane płótno, inspirowane rodzimą tradycją. Specjalnie dla Fortuny zaprojektowała je agencja CzteryCzwarte Brand Design. Motyw kolorowego haftu, za pośrednictwem którego zwizualizowane zostały owoce (malinówki, mirabelki), akcentuje ich polski charakter. Użyte na opakowaniach wzory nawiązują do tradycyjnego haftu kociewskiego. 

Produkt pojawi się w obydwu kanałach dystrybucji. W handlu nowoczesnym oferowany będzie w dwupakach.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10826

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane