Limitowana edycja puszek burn

Autor: pr 13 czerwca 2014 12:14

Limitowana edycja puszek burn

burn, marka napoju energetyzującego, podkreśla swój związek z Formułą 1. Na rynek trafiła właśnie nowa, limitowana seria puszek burn, z grafiką przedstawiającą bolid Lotus. Dodatkowo ruszył konkurs, w którym fani wyścigów mogą wygrać wyjazd na Grand Prix F1 na torze Monza we Włoszech.

Konkurs jest częścią działań promocyjnych prowadzonych w internecie i punktach sprzedaży. By wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny produkt z charakterystycznym płomiennym logo i udzielić odpowiedzi na pytanie za pomocą aplikacji dostępnej pod adresem www.konkursburn.pl. Na zwycięzców czeka wyjazd na wyścig Grand Prix F1 na torze Monza we Włoszech oraz oficjalne kurtki Lotus F1 Team.

Równocześnie, każdy, kto w czerwcu i lipcu odwiedzi profil facebook.com/BurnEnergy, ma szansę wziąć udział w jednej z dodatkowych zabaw towarzyszących konkursowi. Zwycięzcy nagrodzeni zostaną koszulkami Lotus F1 Team, którego partnerem marka burn jest od początku 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane