Marka Loyd rusza z promocją

dlahandlu.pl 23 kwietnia 2014 10:14

Marka Loyd rusza z promocją

Na sklepowe półki trafi wkrótce promocyjne opakowanie należącej do Mokate marki herbat Loyd. Każdy promo pack, charakteryzujący się nowoczesną i kolorową grafiką, zawierał będzie jeden z pięciu smaków herbat Loyd w piramidkach (20 torebek) oraz napój Energy Green Tea w wersji gazowanej lub niegazowanej.

Łącznie klienci będą mieli do wyboru aż 10 wariantów smakowych produktów Loyd'a - Malina i truskawka + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany), Dzika róża i jabłko + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany), Jeżyna i jagoda + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany), Black Citrus + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany) oraz Earl Grey + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany).

Linia LOYD Energy Green Tea to napoje energetyzujące. Produkowane są na bazie naturalnych składników, takich jak ekstrakt z zielonej herbaty i soki owocowe. Kofeina zawarta w napojach pochodzi wyłącznie z naturalnych źródeł - ekstraktu z nasion zielonej kawy, guarany oraz ekstraktu z zielonej herbaty.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • herbatnik 2015-01-26 15:10:30

    Słowo klucz, EKSTRAKTY, czyli chemia w natarciu... Unilever już się przekonał.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane