REKLAMA
REKLAMA

Na polski rynek wkraczają musy GoGo Squeez

Autor: dlahandlu.pl 20 czerwca 2012 14:50

Na polski rynek wkraczają musy GoGo Squeez

Francuska Grupa MOM, w której skład wchodzi przetwórca warzyw i owoców Materne, we współpracy Polską Grupą Dystrybucyjną Navo, wprowadzają na polski rynek innowacyjny produkt - dedykowany dla dzieci mus owocowy w zakręcanych saszetkach GoGo Squeez.

REKLAMA

- Wyniki badań pokazały, że Polska ze względu na rosnący popyt na zdrowsze i wygodniejsze spożyciu produkty, jest krajem, w którym produkty GoGo Squeez mają duży potencjał rynkowy. Dlatego to właśnie Polska jest jednym z krajów, w których firma Materne postanowiła wprowadzić swoje produkty w kwietniu 2012 roku i tym samym rozpocząć proces budowania silnej pozycji działaniami krótko- i średnioterminowymi - powiedziała Guergana Spassova, MOM CEE Area Manager.
Produkt dedykowany jest matkom i dzieciom w wieku szkolnym oraz aktywnym kobietom. Za wyborem produktu ma przemawiać m.in. brak konserwantów, wygoda spożywania owoców i warzyw, które są rekomendowane przez żywieniowców (jedna saszetka musu to jedna z pięciu porcji owoców).

W czteroletniej strategii rynkowej dla marki zawarte są m.in.: budowa kategorii musów owocowych w zakręcanych saszetkach i zajęcie pozycji jej lidera oraz silna dystrybucja.
Musy GoGo Squeez w pojedynczych porcjach (90 g) lub pakowane po cztery saszetki dostępne są w naszym kraju w: sieciach handlowych (Tesco, Kaufland, Auchan, Carrefour, Piotr i Paweł) oraz tradycyjnym handlu przy pomocy hurtowni Metro Group, kioskach, stacjach benzynowych oraz placówkach HoReCa, w tym jako dodatek do zestawu Happy Meal w restauracjach McDonalds (od września 2012 r.). Ponadto - jak tłumaczą przedstawiciele zajmującej się dystrybucją grupy Navo - po zbudowaniu ogólnodostępności marki, planowane są działania w nowych kanałach, np. w sektorze vendingu.

Rekomendowana cena pojedynczej saszetki (90g) to 1,99 zł, a czteropak ma być dostępny za mniej niż 8 zł. Smaki musu to: jabłko, jabłko-truskawka, jabłko-banan oraz jabłko-brzoskwinia.
Właśnie rusza kampania reklamowa GoGo Squeez. Planowane są spoty w TV, reklamy w prasie kobiecej, promocje w sklepach i restauracjach McDonalds, sampling.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA