REKLAMA
REKLAMA

Nestlé Polska wprowadza Kit Kat Senses

Autor: portalspożywczy.pl 26 października 2009 12:28

Nestlé Polska wprowadza Kit Kat Senses

Od połowy października firma Nestlé wprowadza na rynek nowy batonik KIT KAT Senses, stworzony z myślą o kobietach.

REKLAMA

Nowy batonik KIT KAT Senses to połączenie mlecznej czekolady, wafelka i orzechowego nadzienia w formie pięciu kostek.

Launch nowego batonika dla kobiet KIT KAT Senses będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.
KIT KAT to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach na całym świecie, w Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.
Sugerowana cena detaliczna: 1,65 zł.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA