Niepasteryzowana Łomża w "bączku"

Łomża Niepasteryzowane to nowy produkt Royal Unibrew Polska.
Nowe piwo Łomża Niepasteryzowane trafia do sklepów w dużych miastach oraz do sieci handlowych w Polsce. Jest to również kolejny etap ekspansji regionalnej Łomży do Warszawy, gdzie od ubiegłego roku marka ta się zadomowiła.

-
Machus 2010-08-30 18:30:33
Ta Łomża jest w dwóch wersjach. Jest też klasyczna 0,5 niepasteryzowana. Ciężko to jednak na razie dostać poza Mazowszem i Małopolską jak wynika z mapki na ich stronie.
-
m_o_n_i_a 2010-08-28 23:05:06
ostatnio zakupiłąm owe piwko w markecie...napiłam się w czasie kolacji i przyznam, że ma dobry smaczek...nie jest drogie...pewnie stanie się konkurencją dla wielu browarów...
Myślę, że wielu konsumentom wpadnie do koszyka... -
jubus 2010-05-05 09:34:35
Trzeba będzie sprawdzić. Szkoda, że wielkie koncerny i browary nie przestawiają się na piwa niepasteryzowane. Chyba jedynym wyjątkiem jest Carsberg i jego Kasztelan, który jednak za bardzo niepasteryzowany nie jest skoro ma tak długi termin ważności.
Generalnie trzeba zauważyć tendencję do produkcji piw niepasteryzowanych, które nie spełniają warunków tzn. świeżości i krótkiego terminu przydatności. Ciekawe jak jest z tym u Łomży.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
23,06
-
Śr
16,61
-
Min
11,96