Nowe opakowania soli od Sante

Sante, producent zdrowej żywności, wprowadza na rynek nowe opakowania swojej soli morskiej. Są to tekturowe pudełka zawierające 0,7 kg produktu. Zmiana dotyczy zarówno soli morskiej drobnoziarnistej, jak i tej z obniżoną zawartością sodu z dodatkiem potasu.
Sól morska drobnoziarnista jest już dostępna na rynku od ostatnich dni listopada, a jej odmiana z obniżoną zawartością sodu z dodatkiem potasu trafi na sklepowe półki jeszcze w pierwszej połowie grudnia. Nowe opakowania będą bardzo podobne do dotychczasowych (białe i błękitne), aby przyzwyczajeni do produktów Sante klienci nie mieli problemu z rozpoznaniem soli w nowym opakowaniu. Zawierające 0,23 kg soli saszetki nadal pozostaną na rynku.
Pudełko 0,7 kg drobnoziarnistej soli morskiej kosztuje 3,1 zł, a saszetka 0,23 kg jest dostępna po 1,3 zł. W przypadku soli z obniżoną zawartością sodu z dodatkiem potasu ceny kształtują się odpowiednio na poziomie: 5,75 zł oraz 2,23 zł.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej