Orico odświeża opakowania kotletów sojowych

Autor: dla handlu.pl 27 marca 2009 12:30

Orico odświeża opakowania kotletów sojowych

Marka Orico postanowiła odświeżyć swój wizerunek wprowadzając na rynek odnowione opakowania linii kotletów sojowych á la schabowe.

 Kotlety sojowe dostępne są na rynku w trzech wersjach smakowych: kotlety sojowe á la schabowe, kotlety sojowe á la schabowe o smaku kurczaka i z błonnikiem.

Nowa linia opakowań na kotlety sojowe 100 g i 600 g dostępna będzie od kwietnia, a na kotlety o smaku kurczaka i z błonnikiem - od czerwca. W ramach promocji dla konsumentów producent postanowił do podstawowego produktu (kotletów sojowych á la schabowych 100 g) dodać 20 proc. gratis.

Nowe opakowania charakteryzują się bardziej wyrazistymi kolorami. Od poprzednich odróżnia je przede wszystkim logotyp "Dobra i polska firma", który ma za zadanie podkreślać polskie pochodzenie wyrobów Orico. Z tyłu opakowania pojawiła się natomiast informacja o innych produktach z asortymentu. Oprócz tego producent postanowił nawiązać do korzeni marki - na froncie opakowania umieścił logo firmy Polgrunt. Za kreację opakowań odpowiada Agencja SIM Studio z Wrocławia.

Sugerowane ceny detaliczne: kotlety sojowych á la schabowe to około 3 zł za 100 g i 9 zł za 600 g.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane