Powerade Passion Fruit – nowy smak w limitowanej butelce

Autor: pr 11 marca 2014 14:28

Powerade Passion Fruit – nowy smak w limitowanej butelce

Marka Powerade - oficjalny napój sportowy FIFA World Cup 2014 - wprowadza z tej okazji nowy produkt: limitowaną edycję o smaku marakui.

Passion Fruit w sprzedaży detalicznej jest dostępny od początku marca. Napój dołącza do dotychczasowego portfolio smakowego marki Powerade i stanie się kluczowym elementem kampanii marketingowej i handlowej na okres poprzedzający Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.

Już wkrótce na rynku pojawią się atrakcyjne materiały handlowe, a produkt otrzyma wsparcie dzięki kampanii telewizyjnej dedykowanej na Mistrzostwa 

Opakowanie o pojemności 500 ml wykorzystuje wizerunek nowego ambasadora marki - Andresa Iniesty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane