Soplica rozszerza portfolio o dwa nowe smaki

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2010 13:22

Soplica rozszerza portfolio o dwa nowe smaki

„Wprowadzenie na rynek Soplicy Malinowej i Soplicy Orzechowej jest odpowiedzią na zwiększającą się wśród polskich konsumentów popularność wódek kolorowych. W ciągu dwóch ostatnich lat sprzedaż produkowanej przez nas Soplicy Wiśniowej wzrosła o 109 proc., dużo dynamiczniej niż cały rynek wódek smakowych, który wzrósł w tym czasie o 20 proc. stając się bardzo istotnym segmentem całej kategorii." - mówi Karol Krekora - brand manager marki Soplica.

 Nowe produkty uzupełniają dotychczasowe portfolio marki, w którym znajduje się obecnie wódka czysta Soplica Szlachetna, a także wódki smakowe: Soplica Wiśniowa, Soplica Tradycyjna oraz Soplica Staropolska sporządzona z aromatycznych nalewów na orzechy włoskie, bez, jaśmin i leśną poziomkę, wzbogacona tradycyjnym polskim miodem.

Nowe produkty dostępne będą w sklepach na przełomie lipca i sierpnia b.r. w pojemnościach: 100, 200 i 500 ml. Ich wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania POS prowadzona w sklepach w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane