Trzy nowe produkty marki Łowicz

Autor: pr 13 kwietnia 2011 09:13

Trzy nowe produkty marki Łowicz

Marka Łowicz wzbogaciła swoją ofertę o trzy nowe produkty pomidorowe: przecier w kartonie o poj. 500 mln oraz pomidory całe i krojone w puszce o poj. 400 mln.

Nowe produkty, które systematycznie pojawiają się na półkach sklepowych, znacząco wzmacniają pozycję rynkową Łowicza.
- Wejście Łowicza w nowe, dynamicznie rosnące kategorie oznacza nie tylko zwiększenie kompetencji pomidorowych Łowicza i atrakcyjności jego oferty, ale daje realne szanse na pozyskanie nowych konsumentów, zwiększenie rotacji
i wolumenu sprzedaży marki - mówią przedstawiciele marki.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane