REKLAMA
REKLAMA

"Waleczna" etykieta piwa Okocim

Autor: pr 15 października 2013 11:52

"Waleczna" etykieta piwa Okocim

Piwo Okocim Jasne Pełne trafiło do sprzedaży w wersji z regularną etykietą. Ponownie wykorzystany został na niej wizerunek ambasadora - Zbigniewa Bartmana, siatkarza znanego ze swej walecznej postawy. Tegoroczne zmiany opakowań mają na celu podkreślenie odważnego i odmłodzonego charakteru marki.

REKLAMA

Na regularnej wersji opakowań znalazło się także hasło „Moje życie, moja gra, moje zasady", które stanowi kwintesencję życiowego credo Bartmana.
- Rok 2013 jest przełomowym rokiem dla Okocimia. Chcemy pokazać konsumentom nowoczesny i dynamiczny charakter marki, zachęcając ich do tego by zawsze byli sobą - mówi Jacek Stefaniak, marketing manager marki Okocim.
Aktualnie pod parasolem Okocim występują trzy warianty piwa: Jasne Pełne, Mocne oraz Radler, czyli połączenie piwa jasnego z lemoniadą i sokiem z limonki. Wszystkie produkty dostępne są w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l oraz w wielopakach.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA