PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Zaremba: Nadszedł dobry czas dla marki własnej

Autor: Rynek Spożywczy 25 marca 2009 12:34

Zaremba: Nadszedł dobry czas dla marki własnej

Wielu detalistów zapowiada, że mimo kryzysu, będzie nadal rozwijać produkty sieciowe w segmencie średnim i premium, a właśnie tam sytuują się produkty bio i organic. Na polskim rynku widać stale rosnącą liczbę wyżej pozycjonowanych produktów sieciowych na półkach sklepów.

Uważam, że obecny kryzys nie spowolni rozwoju marki własnej w dwóch wspomnianych segmentach. Marka własna na polskim rynku ma bowiem wciąż bardzo duży potencjał rozwoju, m.in. ze względu na niski udział w rynku, w porównaniu z krajami wysoko rozwiniętymi. Poza tym cały czas rośnie znaczenie produktów typu private label na świecie i różnicuje się oferta detalistów, którzy wprowadzają towary sieciowe do nowych kategorii.

Ważną kwestią są atrakcyjne ceny produktów sieciowych w porównaniu z produktami markowymi, co w obecnej sytuacji gospodarczej nie będzie bez znaczenia dla wyborów zakupowych konsumentów - mówi analityk The Nielsen Company.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane