Półka z piwem

Autor: Piotr Haman, Merchandiser 6 kwietnia 2009 12:49

Półka z piwem

Piwo pomimo, że należy do napojów alkoholowych należy traktować inaczej niż alkohole mocne czy wina.

Ma znacznie niższą cenę i prawie zawsze oferowane jest w strefie samoobsługowej sklepu. W tej grupie produktów decydującym wyznacznikiem w ekspozycji jest marka i w jej ramach pokazujemy różne produkty, czy różne warianty opakowań.

Zazwyczaj na najwyższych półkach regału ustawia się opakowania szklane poniżej puszki 0,33, jeszcze niżej większe a na samym dole wielopaki i beczułki. Markowe piwa powinno się wystawiać lepszej części regału od strony głównego ciągu komunikacyjnego. Produkty masowe w gorszej części regału i na paletach.

Zazwyczaj w tej branży można otrzymać wsparcie od producentów w postaci tzw. materiałów POS (reklamowych). Dopuszczalne jest też rozdzielenie ekspozycji piwa rodzajami np. piwa premium, piwa jasne, piwa ciemne, piwa smakowe i w ramach rodzajów dopiero ustawiać producentami.

Ponieważ piwo w mniejszych sklepach to często bardzo ważna kategoria przynosząca sporą część obrotu warto stosować multifacing i przeznaczyć duży, ale łatwy do kontroli regał.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane