Bezpłatny In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych już dostępny do pobrania

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę PromoAgency Sp. z o. o. 24 września 2018 18:05

Bezpłatny In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych już dostępny do pobrania

Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?

User Experience i Customer Experience - najważniejsze są doświadczenia

In-Store Marketing buduje świadomość klientów i wzbudza w nich konkretne emocje związane z marką. Jednym z elementów wpływających na pozytywne wrażenia konsumentów jest design User Experience. Szczegółowa analiza oraz ciekawe rozwiązania projektowania UX przedstawione w In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych sprawiają, że zakupy stają się miłym doświadczeniem, do którego chętnie się wraca. W raporcie omówione zostały również takie kwestie jak strategia związana z rozmieszczeniem i projektowaniem materiałów reklamowych, unikalne i niepowtarzalne cechy produktów, a także ich prawidłowe eksponowanie, które pomoże sieciom handlowym wyróżnić się na tle konkurencji.

Kolejnym działaniem In-Store, które wpływa na decyzje zakupowe jest szeroko pojęty Customer Experience. - Doskonałym wsparciem procesu zakupowego jest ciągle ewoluujący marketing sensoryczny, np. Audiomarketing. Wpływa on na samopoczucie i pozwala zatrzymać konsumentów na dłużej. Zastosowanie takiego zabiegu wspiera zakupy i sprawia, że koszyk klientów jest większy - mówi Kinga Furmanek-Tul, Manager ds. Komunikacji promocji i mediów tradycyjnych w Natura Sp. z o.o.

W niezbędniku sieci handlowych In-Store Marketing Raport 2018 wszyscy zainteresowani znajdą odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Jak ułatwić klientowi poruszanie się po sklepie?  
  • Jak zadbać o zachęcający User Experience w miejscu sprzedaży?  
  • Jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową?  
  • Jak tworzyć inspirujące i angażujące klientów gazetki promocyjne?  
  • Jak wygląda proces projektowania materiałów In-Store?

Pełną wersję raportu można pobrać bezpłatnie na tej stronie instoremarketing.pl

In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych został przygotowany przez agencję reklamową PA, której fundamentem działań jest bogate doświadczenie w zakresie projektowania i realizowania materiałów promocyjnych, tworzenia serwisów e-commerce, planowania kampanii reklamowych online i offline oraz opracowywania koncepcji kreatywnych.

Patronami medialnymi In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych są portale Dla Handlu oraz Nowy Marketing.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,18

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6572
Ilość aktualnych ofert: 270318

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.