E-sklep i marketing – jak promować modowy sklep internetowy

Autor: pr 27 lipca 2018 12:41

E-sklep i marketing – jak promować modowy sklep internetowy Fot. za Bonprix.pl

Branża modowa stanowi jedną z głównych gałęzi e-commerce w Polsce. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników rośnie konkurencja. Jak umiejętnie wykorzystać dostępne narzędzia i zaprzyjaźnić się z klientem? Dowiedz się kto zyskuje na sile Facebooka oraz na jakich działaniach warto się skupić, aby sprzedawać.

Wykorzystaj przyzwyczajenia

Nie jest zaskoczeniem, że najbardziej efektywne są kampanie z dużym budżetem. Jest jednak jedno ,,ale”. Rodzaj i zasięg reklamy często warunkuje branża. Wśród modowych e-sklepów bardzo popularna jest Google Display Network – kampania banerowa, która przynosi duże zyski, szczególnie podczas promowania akcji wyprzedażowych, rabatowych itp. – Naprawdę nie ma potrzeby inwestować w każdym dostępnym kanale w sieci – tutaj warunki stawia grupa docelowa: jej przyzwyczajenia, sposób poruszania się po Internecie, odwiedzane witryny – mówi Adam Moczydłowski, Campaign Specialist w Media4U.

Social marketing - to, co marki fashion&beauty lubią najbardziej

Social marketing, w którym pierwsze skrzypce grają wciąż fanpage na Facebooku i profile
na Instagramie, ma realny wpływ na pozycjonowanie sklepu. Media społecznościowe to m.in. dobre miejsce do organizowania quizów i konkursów z nagrodami w postaci rabatu na zakupy. Słuszność takiej strategii potwierdzają dane z badań Allegro. Z raportu ,,Polska Strojna 2016” wynika, iż moda to trzecia (zaraz po hobby i elektronice) najbardziej lubiana na portalach społecznościowych branża. Marki modowe polubiło 43% internautów.

Angażowanie klienta to zaproszenie do dalszej przyjaźni. Przykładem na budowanie relacji poprzez interakcje i content może być jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek biżuteryjnych w Polsce – Lilou. – Usprawnienia jakie są wdrażane w serwisie online w dużej mierze służą budowie relacji
z odwiedzającymi serwis – a ten  cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród miłośników biżuterii – wyjaśnia Agnieszka Goławska, Project Manager w Media4U. Klienci, fani marki i jej ambasadorzy, tworzą galerię inspiracji na stronie głównej sklepu. Platforma pozwala także na dzielenie się ulubionymi projektami poprzez serwisy społecznościowe.

Sklep online poza siecią?

Co w przypadku, kiedy e-sklep nie ma swojego stacjonarnego odpowiednika? Dobrze obrana strategia nie wyklucza kanału offline z działań promocyjnych, wręcz przeciwnie – nie tylko wzmacnia wizerunek, ale pozwala na dotarcie do nowych klientów. Świetnym przykładem jest bonprix, jeden 

  • Emilia 2018-07-30 10:29:30

    Polecam Magazyn E-commerce :)

  • Janusz Kamiński 2018-07-30 09:40:18

    Kilka wartościowych ziarn można znaleźć. ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.