Jak eksponować piwo w małym sklepie?

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2018 14:45

Jak eksponować piwo w małym sklepie? fot. Trilux

Przed nami sezon zwiększonej sprzedaży piwa i napojów bezalkoholowych. Jak przygotować się na najgorętszy pod względem ich popularności czas w roku i zmaksymalizować zyski dzięki ich dobrej ekspozycji?

Jak wynika z danych gromadzonych przez CMR, sklepy o powierzchni do 300 mkw. odpowiadają za ponad 80% sprzedaży piwa, a latem skokowo zwiększają dzięki niemu liczbę dokonywanych transakcji. Wyjątkowo dużymi wzrostami charakteryzują się przy tym radlery i piwa smakowe. Dlatego też przygotowując się do najcieplejszej pory roku detaliści poszerzają zazwyczaj ich asortyment – wynika z analiz CMR. Z doniesień agencji wynika, że bardzo podobną dynamikę sprzedaży w ciągu roku wykazują napoje bezalkoholowe. Podczas wizyty w małoformatowej placówce sięga po nie co piąty, a latem – co czwarty klient. Klienci, którzy odwiedzają sklep w tym celu, najczęściej decydują się na produkty gazowane (34% transakcji). Na dalszych miejscach znajdują się soki, nektary, napoje niegazowane i najróżniejsze wody. By wykorzystać nadarzającą się okazję, przygotować sklep na upały i jeszcze bardziej zwiększyć wolumen sprzedaży warto więc zadbać o dobrą ekspozycję butelek, puszek i kartonów. 

  • Taste23 2018-05-31 00:11:50

    JEsli jest Perla to mamy najwyzsza jakosc

  • seb. 2018-05-30 00:30:31

    a im wyższa jakość oświetlenia, tym lepsze efekty daje ekspozycja towaru na ażurowych półkach drucianych

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.