Jak zbudować efektywną ofertę sprzedaży

Autor: pr 15 maja 2018 11:56

Jak zbudować efektywną ofertę sprzedaży Dariusz Marzec, prezes zarządu SAIA alliance, fot. materiały prasowe

Dobrze skonstruowana oferta to klucz do sukcesu biznesowego i rozwoju sieci sprzedaży bodaj w każdej branży. O tym, jak powinna wyglądać efektywna oferta, co musi się w niej znaleźć, a czego unikać oraz jakie dodatkowe cechy mogą pomóc wzmocnić jej siłę oddziaływania mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu SAIA alliance.

Nie można również zapomnieć o warstwie wizualnej oferty, czyli sposobu prezentacji produktu, jego cech i korzyści. Przede wszystkim musi ona być jasna, czytelna i przejrzysta. Układ graficzny powinien ułatwiać odbiór zawartych w ofercie informacji i podkreślać najważniejsze rzeczy. Po drugie projekt oferty może pomóc zwrócić na nią dodatkową uwagę, zapamiętać ją spośród dziesiątek innych, z którymi każdego dnia stykają się detaliści. Ponadto spójność z identyfikacją wizualną prezentowanej marki czy produktu jeszcze lepiej wydobędzie ich cechy i pomoże je poznać.

Przy konstruowaniu oferty należy unikać dość powszechnego błędu, który polega na poprzestaniu na wylistowaniu cech produktu. To nie opis czy fizyczny produkt kupują klient i konsument, a korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. Oferta handlowa nie może również być zbyt obszerna. Lepiej skoncentrować się na najważniejszych punktach, które dzięki temu zostaną lepiej zapamiętane.

 

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • ko 2018-05-15 19:11:22

    Jeszcze głowę zgól i będzie ok ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,87

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8512
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.