Wprowadzenie nowego asortymetu należy dobrze komunikować

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2009 11:53

3 października, w jednym ze sklepów sieci Zetka, na stoisku bezglutenowym odbywała się sprzedaż promocyjna produktów bezglutenowych ze zniżką sięgającą 30 proc. Zdaniem kierownictwa placówki takie okazjonalne akcje to dobry moment na poinformowanie lub przypomnienie klientom o określonym asortymencie, który pojawił się w ofercie sklepu.

Wprowadzenie nowego asortymentu najlepiej połączyć z promocją, a w przypadku w określonych grup produktów również degustacją danego towaru. Pozwoli to nie tylko zainteresować potencjalnych klietnów nową ofertą, ale również sprawić wrażenie, że jest to oferta okazjonalna i bardzej atrakcyjna.  

Sieć Zetka to ponad 30 placówek handlowych zlokalizowanych w Bydgoszczy, Toruniu, Chojnicach, Nakle n/N i Barcinie, Caffe Zetka w Chojnicach, Bistro Zetka i Kawiarnia & Restauracja Caffe Zetka w Bydgoszczy.

 

 

Firma prowadzi sprzedaż ekskluzywnych produktów mięsno-wędliniarskich, serów, pieczywa, a także szerokiego asortymentu wyrobów otrzymywanych z rodzimych upraw i hodowli ekologicznych, sygnowanych znakiem "Bio" lub "Eko".

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane