AirAgency będzie oferować specjalistyczne usługi reklamowe

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 19 marca 2009 11:25

Mająca 10-letnie doświadczenie agencja reklamowa Focus Advertising połączyła się z działającą od dwóch lat Grey Matters. Nowa firma działać będzie pod nową nazwą - AirAgency.

Prezesem zarządu nowej firmy został Daniel Gadomski, który dotychczas kierował Focus Advertising, a wiceprezesem Adam Stańczak szef Grey Matters. - Do połączenia doszło na drodze partnerskiego podzielenia się udziałami.

W nowej firmie będzie pracować w sumie 35 osób. Dzięki zintegrowaniu działań dwóch agencji AirAgency oferować będzie pełen zakres wyspecjalizowanych usług reklamowych. W najbliższym czasie firma nie planuje kolejnych działań konsolidacyjnych. - Ze względu na pełen zakres oferowanych przez nas usług nie widzimy obecnie potrzeby kolejnych połączeń i chcemy skoncentrować się na rozwoju poszczególnych działów agencji - mówił Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny w AirAgency.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane