Algida promuje lody w serwisie Eplus.pl

Autor: epr.pl 24 lipca 2009 11:30

Algida uruchomiła na serwisie społecznościowym Epuls.pl Klub lodów Twister. Akcję skierowano do internautów w wieku 7-12 lat. Zabawa polegała na klikaniu w specjalne widgety umieszczone na profilach użytkowników. Za każde kliknięcie internauta otrzymywał punkt, przy czym w baner na pojedynczym profilu mógł kliknąć tylko raz. Dzięki temu użytkownik zmuszony był do zawierania nowych znajomości i odwiedzania kolejnych profili na Epuls.pl.

- „Forma promocji, na jaką zdecydowała się Algida na serwisie Epuls.pl angażuje jej odbiorców i jest całkowicie nieinwazyjna. Uczestnicy zabawy lodów Twister nie tylko zdobywali nagrody, lecz także poznając nowe osoby poszerzali krąg swoich znajomych na Epuls.pl" - mówi Wojciech Kałużny Account Manager w sieci ARBOnetwork.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane